marți, 21 iulie 2009

RCS & RDS - o companie europeană sau rămasă tot la nivel local?

Şi când mă gândeam că nu mai am despre ce să scriu (de parcă se va întâmpla acest lucru vreodată, prietenii ştiu de ce), un prieten mi-a propus să dezbat, alături de voi, impresia lăsată de serviciile (comerciale, marketing, logistică, conduita de abordare verbală a consultanţilor şi echipelor de pe teren până la d-na aceea de la contabilitate care ne tot încurcă actele din dosar).

Mi-am mai propus să nu vă influentez votul, prin abordarea personală a acestui articol, privind dificultăţile fără de precedent în istorie pe care le-am întâmpinat cu acest S.A.; însa vă las, cu cea mai mare plăcere, să postati în rublica comentarii şi sondaj, impresiile şi probleme întâmpinate sau din contră pro atitudinea pe care o aveţi vis a vis de acest subiect.

Eu unul ştiu sigur că serviciul OPC are o pâine asigurată..

Promit ca într-un articol viitor să prezint dezvălurile personale cu impedimentul creat de această firmă în relaţia între mine - client bun platnic şi superficialitatea angajaţilor.

Un comentariu:

  1. Salut prietene!
    Referitor la serviciile RDS acestea lasa de multe ori de dorit nu doar din cauza echipamentelor cat si a personalului (care fie vorba intre noi parca sunt luati din strada si aruncati intr-un post de : operator/consultant/...contabil(a) ) - sunt total paraleli cu problema semnalata(atat verbal cat si in scris);insa nu o sa comentez conduita profesionala a angajatilor , dar comentez profesionalismul acestora.
    Caz concret : Reclam o problema (nu-mi functioneaza telefonia fixa din luna mai)- solicit un numar de sesizare stimatei operatoare si astept echipa de 'interventie/instalari' sau cum se mai numesc cei care efectueaza service-ul pe teren; va dati seama ca nu au venit la data si ora convenita astfel incat am facut revenire la sesizarea anterioara. Alta promisiune ca in data de la ora x ine sigur echipa...alta zi pierduta in asteptare si tot asa ... pana cand am facut sesizare la ANPC si in mod surprinzator in numai 3 zile cei de la ANPC au pornit ancheta/investigatia (asta se intampla in 10.07.2009) cand primesc un telefon de la reprezentantii RDS-ului si ANPC-ului in care sunt instiintat ca se fac demersurile necesare rezolvarii situatiei semnalate. Bunnn zic si ...astept minunea in privinta echipei de interventie; si astept pana pe ...18.07 cand se prezinta echipa de interventii care constata ca: 'este de la echipamentele externe care trebuiesc inlocuite, insa nu avem cum pana nu sunteti trecut pe fibra, pe interior' ;
    -ok...!? si eu ce fac!?!
    -pai ne pare rau insa nu avem ce sa facem, mai trebuie sa asteptati.
    Cam asta a fost interventia la sesizarea si reclamatia facuta.
    Pe 20.07 am facut o noua sesizare la RDS ; operatoarea imi conunica ca in cursul zilei(20.07) vine echipa sa rezolve situatia .
    Evident ca nu a venit evident nici o echipa ; astfel incat am facut iar sesizare la RDS in care am anuntat ca nu s-a prezentat echipa spre remedierea defectiunii; - iar si-a cerut scuze operatoarea si m-a asigurat ca maine (21.07) vine ...echipa. A trecut si ziua de 21 si evident ca ...nu a sosit 'echipa'.
    Astazi 22.07 ajung la birou si ...primesc un telefon de la reprezentantul RDS-ului care m-a sunat si in data de 10.07 in urma sesizarii formulate la ANPC care ma asigura ca se 'cauta solutii in vederea trecerii pe intern a fibrei optice si implicit remedierea situatiei in cel mai scurt timp posibil'.
    Am o intrebare: ce inseamna la un furnizorul de servicii RDS 'in cel mai scurt timp posibil'?! - 1 saptamana ?! -3 luni? -1 an!?
    Deja m-am 'obisnuit' cu situatia si nu mai am nervii necesari sa ma cert cu cei de la RDS; eu mi-am facut o parere despre ei : servicii ieftine -chiar de calitate- insa cand ai o problema cu acestea ,profesionalismul in rezolvarea problemelor lasa de dorit.

    RăspundețiȘtergere