miercuri, 25 noiembrie 2009

Mondo profit

Zilele acestea am votat, cu pacea, liniștea și bunăstarea tuturor. Nu, nu am descoperit nici de data aceasta biserica, ci doar promisiunile candidaților români. Însă în semn de mândrie vă mărturisesc că mi-am exercitat și eu dreptul civic. Până acum a ieșit iar opusul, un referendum montat și alegeri cu răi și rele. Până duminica trecută se zicea "numai 6's norocoase", acum culorile s-au mai omogenizat.

Dar ca și Adevărul refuz, să fac politică, reclamă electorală și profit din publicațiile mele. :)

Defapt azi vreau să vă vorbesc despre mondo profit, adică cum să profiți de mișcările din sistemul financiar mondial. Cam de 1 lună am tot observat cu încântare, cum euro a atins un nou maxim istoric în paritate cu dolarul, cum lira s-a devalorizat cu peste 300 pips în numai 24h, petrolul iar s-a cotat la un maxim dar și aurul care a atins un nou record istoric de 1,180 dolari/uncie, azi 25.11.2009

Regula pentru a obține un profit este simplă și oarecum deja prezentată într-un articol anterior despre
piața Forex și anume: trebuie mereu să cumpărăm ce trebuie și când este ieftin și să-l vindem scump. Astfel acum e momentul oportun să vindeți aur și euro. Un loc bun, cu o volatilitate mare și o relativă siguranță față de o posibilă influență nefastă de către un stat sau altul, este piața Forex.

Dacă vrei și tu mondo profit, ia atitudine. Și cine n-a votat, să nu-l aud că se plânge în urmatorii 5 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu