miercuri, 7 octombrie 2009

Vodafone Grup 26, hiba în folosul clientului


Ştiu că până acum am avut articole care au vorbit despre diletanţii din sistemul bancar şi cel al telecomunicaţiilor, acuzaţii oricum vădite. Însă, ca să nu fiu la rândul meu acuzat că aş avea numai un abject faţă de acest sistem, azi mi-am propus să prezint ultima ofertă pentru tineri lansată de Vodafone România S.A.

Studiile de marketing poziţionează nevoile de comunicare ale tinerilor printre cele mai de top în veniturilor companiilor de comunicaţii (internet, telefonie). Grup 26, se adresează tinerilor până în 26 de ani, posesori de cartele reîncărcabile sau abonamente pe numele lor, care nu mai trebuie neapărat să fie elevi sau studenţi. Activarea ofertei se face online de pe site-ul oficial din România al companiei, pe baza CNP-ului titularului cererii de activare şi al numărului de telefon pentru care se cere activarea ofertei.

Dacă îmi activez Grup 26, care vor fi beneficiile mele?

Principalele beneficii sunt: 1 eurocent/minut în grup, 3 eurocenţi/sms în reţeaua Vodafone, 5 eurocenţi/mms în reţea şi 10 sms-uri gratuite zilnic în reţea din portalul YouthSms, dar şi sms-uri naţionale, trimise din acelaşi portal, la doar 2 eurocenţi; costurile nu includ TVA.

Ofertele pe care le poţi activa suplimentar sunt identice pentru cartele cât şi pentru abonamente:

- 500 minute în reţea, 500 sms-uri/mms-uri în reţea, 50 minute naţionale, 50 mb e-mail pentru 4 euro lunar;
- 600 minute în reţea, 600 sms-uri/mms-uri în reţea, 50 minute naţionale 5 euro lunar;
- 600 minute în reţea, 600 sms-uri/mms-uri în reţea, 50 minute naţionale, 500 mb internet pe mobil* pentru 6 euro lunar;
- 500 mb internet pe mobil* pentru 2 euro lunar;

Preţurile nu includ TVA-ul.
*internetul pe mobil, conform declaraţiilor reprezentanţilor companiei, reprezintă traficul de date pe internet de pe telefonul mobil cu ajutorul browser-ului integrat. Cu alte cuvinte, NU se poate folosi telefonul pe post de modem pentru a beneficia de internet pe un laptop şi nici pentru aplicaţiile java ale telefonului nu pot accesa acest serviciu.

Dar atenţie, odată ce ţi s-a activat această ofertă (de la momentul când ai aplicat cererea de înregistrare de pe internet, va dura aproximativ 48 de ore până la confirmarea şi activarea în sistem) trebuie menţinută activă lunar timp de 12 luni. Dacă într-o lună oricare din această perioadă ai cerut dezactivarea sau nu ai avut suficient credit pentru reactivarea automată, oferta se pierde, iar până la sfârşitul perioadei când trebuia menţinută activă această ofertă (1 an) nu vei mai putea activa nicio altă ofertă Grup 26 chiar dacă aceasta este nou lansată, chiar înainte de acel termen, de 1 an.

Dar unde este hiba acestui serviciu?

Cazul meu, mi-am activat recent opţiunea cu 6 euro, prin care beneficiez şi de 500 mb internet pe mobil. Mi-am luat setările automate ale telefonului pentru internet pe mobil şi mms de pe site-ul oficial, am primit setările pentru serviciul de Vodafone Live (setări pentru internet pe mobil) şi am constat cu o suprindere placută că pot utiliza internetul şi pentru alte aplicaţii java din telefon dar şi ca mobilul pe post de modem pentru internet pe un laptop.

Setările pentru conexiunea printr-un program bluetooth (bluesoleil spre exemplu) pentru Vodafone sunt: ţara: other, username: vodafone, password: vodafone, phone: *99***N#
(unde N este CID-ul profilului de internet, pe acesta îl poţi afla din submeniul telefonului profil internet).

Şi astfel Vodafone pentru tineri, pentru prima oara după o lungă perioadă, are o ofertă mai bună decât a concurenţei. Cel puţin, pentru moment.

sursa informaţiilor şi caracteristicile ofertei: Vodafone România S.A.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu